خدا...

وبلاگ از نظر شما چقدر قابل پذيرش است؟

آمار مطالب

کل مطالب : 284
کل نظرات : 133

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 28
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 89
بازدید ماه : 998
بازدید سال : 2508
بازدید کلی : 46731

تبادل لینک دوستانه
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان 

تنها گل کویر دل و آدرس salarieshagh.LXB.ir

لینک نمایید سپس  خبری بدهید تا با افتخار لیکنتان

 کنیم.






تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : اسحاق سالاری & ما (من و تو)
تاریخ : 22 / 10 / 1387
نظرات

 خدايا نميدونم ديگه كجارو دنبال تو بگردم

خداجون مي بخشي منو كه تو خطابت ميكنم آخه جز تو من محرمي روي اين زمين پيدا نكردم.

خداي خوب من بس كه گشتم از اين و اون خداشونو نميدونم تو هم شنيدي يا نشنيده گرفتي حرفشونو؟

خدا؟

آخر فهميدم خداي من كيه!خداي من كجاست!

خدا من كجا رو ميگشتم تو كجا بودي؟ خدايا من توي آسمونا دنبالت ميگشتم رو زمين پيدات كردم!

خدايا مگه تو نيافريدي انسانهارو؟ آخرمگه تو نَدَميدي در انسانها؟ مگر بعد مرگشان روحشان جدا نميشود از جسمشان؟

پس خدا تو روي زمين چي ميكني؟ ميان اين انسانهاي از خدا بي خبرچي ميكني؟ ميان انسانهاي كه براي مال دنيا تو را هزاران بار قسم ميخورن چي ميكني؟

خدايا من تو را در وجود خود يافتم چرا كه روح خداوندي در انسانهاست. اگر روح خداوندي درانسانهاست پس خدا را ميتوان در وجود خود يافت.

خدايا من چشمم را بر اين دنيا بسته ام اما هنوز غرق گناهم. خنديدم بر اين دنيا گفتند ديوانه است همه مرا از بازي خود راندند اما اين روزگار بود كه دست از سرم بر نداشت با چشم بسته ام لذتهايش را نشانم داد.

خدايا در قلب كوچكم جايست كه مخصوص خوباني مثل توست.پروردگارا تورا ميخوانم. پروردگارا جسم آلوده ام را پاك گردان وگناهانم را بيامرز مرا لحظه اي از خود دور مگردان  كه من بي تو هيچم. خدايا... !


تعداد بازدید از این مطلب: 744
|
امتیاز مطلب : 131
|
تعداد امتیازدهندگان : 40
|
مجموع امتیاز : 40


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
مریم در تاریخ : 1391/10/24/0 - - گفته است :
و خدایی که در این نزدیکیست ...


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ ما خوش آمدید. آغوش تنها پاركينگي است كه جريمه ندارد وبوسه تنها تصادفي است كه خسارت ندارد پس بيا در پاركينگ باهم تصادف كنيم. salari.eshagh@yahoo.com


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود